HTML

Kérje INGYENES szálláshely honlapjának elemzését!

Szívesen felvetünk pár hibát, melyet célszerű lenne kijavítani honlapján!
Név:*
E-mail:*
Honlap címe:
Hotel marketing

Linkblog

Szállásadók honlap elemzés

Hotelek és szálláshelyek honlapjának elemzései. Kérje, és INGYEN véleményt kap honlapjáról! Maretinget tanítunk kis és közepes szálláshelyek részére - Mik a design hibái - Élményt nyújt-e a látogatónak - Hogyan fog foglalásokat hozni

Friss topikok

  • KissPéter: Örülök, és nagyon szép lett az oldal! (2013.04.08. 01:30) Hotel Kristály és Esterházy Étterem - Tata
  • KissPéter: @nur: Kedves Nur, az oldal elköltözött, a blog.szallasmarketing.hu oldalon hetente megjelenő bej... (2010.02.23. 08:18) Szálláshely honlapok elemzése INGYEN
  • szöszkehölgy: Engem azért meggyőzött. Semmi fölösleges villódzás. Azt hiszem tudom, hogy hol fogom elkölteni a ... (2009.11.16. 14:00) Akácos Vendégház
  • noncredo: Szép külalakú oldal, bár némi elcsúszás van pár helyen, amit ki lehetne küszöbölni. Ami nem igazán... (2009.06.26. 08:19) SPA & WELLNESS HOTEL FIT****
  • alien: "retinatorna" ez isteni. Ha szabad vitatkoznom, mind két menükiosztás tökéletes, a meglévő és az ... (2008.11.25. 19:06) Hotel*** Írottkő Kőszeg

Villa Medici

2008.08.18. 15:21 KissPéter

A hotel honlapja: www.villamedici.hu

 

 

 

 

 

 

 

 

Külalak:
A honlap megragadó külalakú. A köszöntő oldal ugyan mellőzendő, mert csak húzza a látogató idejét, de ezen kívül az első benyomás pozitív. A szövegek kódolásával valami probléma van, mert az ékezetes betűk rosszul jelennek meg (Macintosh gépnél). Vitatott dolog, hogy a fejlécben figyelemelterelő-e a változó kép. Szerintem célszerűbb lenne minden menüponthoz egy, a témába vágó képet elhelyezni. Ez az al oldal üzenetét is erősíteni tudná.

Navigálás:
A hotel honlap navigálása megfelelő. Jól van megtervezve, hogy csak a témán belül láthatóak az oda tartozó menüpontok. Amit még külön kiemelnék, az a galéria, hiszen minden utazni vágyó szívesen nézi meg, hova utazik. Az áraknál a menük sorrendjét máshogy rendezném, mert nem biztos, hogy a jelenlegi a fontossági sorrend. Ezt egy jó statisztika (Google Analytics) meg tudja erősíteni, vagy cáfolni.

Látogatóbarátság:
Az oldal látogatóbarát. Jól vannak tagolva a szövegek, ami nem csak hotel honlapok esetében fontos, de ott különösen. Nagy hiba viszont, hogy ha már bementünk egy nyelvbe, onnan nem lehet másikat választani. Ez csak az említett (rossz) nyitólapon tehető meg.

Keresőbarátság:
Nincs egyedül ezzel a Villa Medici, de a kódolás nem keresőbarát. Egyszerűen az alodalak már rangot sem kaptak a Google-től, ami nagy hiba (hiszen a látogatók felének innen kéne érkezniük). A helyzetet valószínűleg a menük kódolása okozza. Amilyen hamar csak lehet, ki kell javítani a hibát! A szövegek sem a keresőkben való előrejövetelt segítik. Biztos vagyok benne, hogy egy áttervezés több bevételt hozna!

Összesen:
Nagyon jól működő honlap lehetne a villamedici.hu. Mégsem lehet, mert nem találhatják meg a látogatók, akik rendelnének. Pont azok az apró trükkök hiányoznak, melyek segítségével lendületet kaphatna. Egy kis odafigyelés, és pár gondos kéz hiányzik. Hiába a külső nem minden.

2 komment

Címkék: hotel villa

A bejegyzés trackback címe:

https://honlapelemzes.blog.hu/api/trackback/id/tr73621399

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Zsú 2008.09.22. 17:52:47

Külalak:
A honlap rendkívül elegáns! Egy nyitóoldal valóban időhúzásnak tekinthető szakmai szempontból, azonban esetünkben a nyelvválasztási funkción kívül a látogató lenyűgözése és megragadása a cél, mely véleményem szerint teljesül is. Egy hotel esetében nyitóoldal alkalmazása elfogadható, például egy webáruház esetében engem is zavarna. A fejlécben váltakozó képeket szintén nem tartom zavarónak, sőt! mivel igényes, szép fotókat látok, inkább kíváncsiságból végig is nézem!
Az angol és német verzió a hotel korábbi honlapja lehet, remélem mihamarabb elkészülnek azok is, így válik majd teljessé!

Navigálás:
Az Árak főmenüpont szerkezete szerintem megfelelő, hiszen az Árak főmenütől távolodva csökkenő fontosság sorrendbe lettek elhelyezve, azaz 1. a Legjobb ajánlatok 2. Szobaárak stb. Az egyszerű ember itt is balról jobbra keresi az értelmet, de észre kell venni, hogy az ergonómia itt mást diktál. Ergonómia = „„A ’Human factors’ feltárja és alkalmazza mindazokat az ismereteket az emberi viselkedésről, korlátokról és más emberi jellemzőkről, amelyeket figyelembe kell venni az eszközök, gépek, rendszerek, a munkafeladat, a munkakör és a környezet tervezése során, mint a hatékony működés, valamint a biztonságos és kényelmes emberi használat (alkalmazás) feltételeit.”

Látogatóbarátság:
Az oldal látogatóbarát.

Keresőbarátság:
A smart linkeken kívül nem látok más keresőoptimalizációs eszközöket. Pl.: meta tag-ek, katalógusoldal regisztrációk, a kereső nem látja át az egyes aloldalakat. Ezt meg kell csinálni! A szövegezésben nem látok problémát.

Összesen:
Azt nem látom, hogy hány szoba foglalt a szállodában, milyen a telítettségük, hány online érdeklődést és foglalást kapnak, DE hajrá! azt a pár trükköt még alkalmazzák, és a külső mellett a belső is tökéletessé válik!

Tanders · http://www.szallasmarketing.hu 2008.09.24. 12:10:38

Ha segíthetek a megvalósításban, akkor a www.szallasmarketing.hu vagy, ha az elmélet érdekli, a www.hotel-marketing.blog.hu oldalt ajánlom.