HTML

Kérje INGYENES szálláshely honlapjának elemzését!

Szívesen felvetünk pár hibát, melyet célszerű lenne kijavítani honlapján!
Név:*
E-mail:*
Honlap címe:
Hotel marketing

Linkblog

Szállásadók honlap elemzés

Hotelek és szálláshelyek honlapjának elemzései. Kérje, és INGYEN véleményt kap honlapjáról! Maretinget tanítunk kis és közepes szálláshelyek részére - Mik a design hibái - Élményt nyújt-e a látogatónak - Hogyan fog foglalásokat hozni

Friss topikok

  • KissPéter: Örülök, és nagyon szép lett az oldal! (2013.04.08. 01:30) Hotel Kristály és Esterházy Étterem - Tata
  • KissPéter: @nur: Kedves Nur, az oldal elköltözött, a blog.szallasmarketing.hu oldalon hetente megjelenő bej... (2010.02.23. 08:18) Szálláshely honlapok elemzése INGYEN
  • szöszkehölgy: Engem azért meggyőzött. Semmi fölösleges villódzás. Azt hiszem tudom, hogy hol fogom elkölteni a ... (2009.11.16. 14:00) Akácos Vendégház
  • noncredo: Szép külalakú oldal, bár némi elcsúszás van pár helyen, amit ki lehetne küszöbölni. Ami nem igazán... (2009.06.26. 08:19) SPA & WELLNESS HOTEL FIT****
  • alien: "retinatorna" ez isteni. Ha szabad vitatkoznom, mind két menükiosztás tökéletes, a meglévő és az ... (2008.11.25. 19:06) Hotel*** Írottkő Kőszeg

Hotel*** Írottkő Kőszeg

2008.11.20. 22:35 KissPéter

A hotel honlapja: www.hotelirottko.hu














Külalak:
A honlap valószínűleg nem egy mai darab. Megjelenéséből és kódolásából ez tűnik ki először. Látszik, hogy folyamatosan és gondosan van frissítve, ami nagyon fontos, megjelenésében azonban nem tükrözi azt a színvonalat, amit a galériában megjelent képek alapján elvárnánk tőle. Jó látni, hogy minőségi fotókból gazdálkodhatnak, ezeket azonban jobban kellene felhasználni, hiszen az utazni vágyók szállodaválasztási döntése azon is múlik, látják e hogyan néz ki, ahol meg fognak szállni.
A honlap állandó magasságú, ami több szempontból sem szerencsés. Egyrészt nem késztet görgetésre, így a teljes tartalom elolvasására, másrészt a keresők szempontjából sem előnyös (de erről a keresőbarátságnál bővebben írok), harmadrészt jobb helykihasználást átláthatóságot tesz lehetővé, a megszokott módszer.

Navigálás:
A menük logikailag nagyon jól el vannak különítve egymástól, amit ritkán látok más honlapoknál. Ez segíti az eligazodást. Egy szállodánál azonban a galériát, árakat és az akciókat feltűnő helyen érdemes kiemelni/megismételni, hogy mindenképp meglátogassák (a foglalás lehetőségéről nem is beszélve).
A főoldalra nem lehet visszamenni. Ez nagyon zavaró, mert az a honlap legbiztosabb, és egyik legfontosabb oldala. A főoldal kialakításánál különös figyelemmel kell eljárni, itt kell elkapni a látogató figyelmét az akciókkal, szolgáltatásokkal.

Keresőbarátság:
Az oldal nem keresőbarát. Sajnos ezt a mondatot sok honlapnál le kell írnom. Felsorolásszerűen: a frame-es szerkezet gátolja a keresőrobotokat az oldal indexelésében, a menü képekből áll, tehát nem látja a kereső, milyen oldalra navigáljuk, a szövegek nem stílusokkal formázottak, így a kereső nem tud különbséget tenni szövegek között, így a kulcsszavak jelentősége csökken. A keresők korában már ezek az okok elegendőek az újratervezéshez.

Összegezve:
Egy jól navigálható oldalt láthattunk, amin ha elvégzik a kor elvárásainak megfelelő módosításokat, és jobban kihasználják az internet lehetőségeit, egy remekül profitáló honlap lesz az eredmény. Apró trükkök, egy szakértő tanácsai, és megtérülő eredményt fognak látni. Tanácsolom az oldal felújítását, és az online marketing minden részletének alkalmazását az oldalon. Látszik, hogy az értékesítés ezen része kicsit el lett hanyagolva, de nincs nagy baj, az oldal megjelenésében, tartalmában, lelkesedésében jelenleg is megfelelő, nem vendégriasztó, de a felújítás után jelentős növekedés lesz tapasztalható mind látogatottságban, mind a foglalások számában.

6 komment

Címkék: hotel

A bejegyzés trackback címe:

http://honlapelemzes.blog.hu/api/trackback/id/tr77774630

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben.

provv · http://blog.provv.hu 2008.11.18. 05:15:36

röviden csak 2 dolog:

1 ahhoz, hogy információhoz jusson a látogató már az index oldalon is sokat kell görgetni, pedig itt épp az lenne cél, hogy a lehető legtöbb releváns információ elérhető legyen néhány pillanat alatt és ne kelljen érte plusz tevékenységet végezni

cikkem a témáról: blog.provv.hu/2008/10/milyen-legyen-egy-cges-honlap-nyit.html

2, túl sok a menüpont, és egyszintű a menü, inkább csoportosítani kéne valahogy így:

Bemutatkozás
Szolgáltatásaink
Árak, akciók
Online ajánlatkérés
Látnivalók, érdekességek
Elérhetőségek

Bónusz:
a szöveges tartalom vizuális megjelenítésén könnyedén lehetne javítani, mert így eléggé nagy retinatorna, normál, félkövér, dőlt, piros, zöld, kisbetűk, nagybetűk együtt egyrészt fárasszák a szemet, nehezen olvasható, másrészt elvész a fontos információ

érdemes lenne pár apró módosítást eszközölni a honlapon, hogy javuljon a hatékonyság

KissPéter 2008.11.18. 10:08:48

Mint ahogy azt le is írtam, a menüpontok jól struktúráltak, az összevonásukra nincs szükség, csak a legfontosabbak kiemelésére. Az új design biztos vagyok benne, hogy meg fogja oldani a dolgot.

A tanács a menürendszerre, hogy kimaradjon a galéria, öngyilkosság egy szálodai honlapnál, hiszen az egyik legfontosabb döntési tényező az, hogyan néz ki a szálloda.

Egyetértek az indexoldallal, és mint ahogy írtam is nagyon fontos. Itt is a design fogja megoldani a dolgot, hiszen ha nem belső görgetés lesz, akkor egyből, és jobban átlátható lesz az is. A belső scroll megszüntetésével talán már most is jobban átlátható lenne a nyitólap.

provv · http://blog.provv.hu 2008.11.21. 04:49:28

jól tetted, hogy frissítetted a bejegyzésed (jót tett neki) de publikálhatnád a korábbi verziódat is, ami én kommentem és cikkem elolvasása előtt volt fent, ez így lenne fair IMHO, hisz napokig (átdolgozás ideje) nem volt elérhető az egyszer már közzétett bejegyzésed, nem baj ha javítasz, de a hitelességed miatt sztem fontos lenne erről az olavasókat is tájékoztatni

provv · http://blog.provv.hu 2008.11.21. 08:18:38

ha szükséged van rá átküldhetem, mert lementettem a korábbi változatot és később a hibaüzenettel megjelenő oldalt is, ahol nem volt fent a cikk, csak az üzi, hogy hiányzik a hivatkozott forrás, szép napot

Tanders · http://www.tanders.hu 2008.11.21. 11:02:45

"Ez nagyon zavaró, mert az a honlap legbiztosabb, és egyik legfontosabb oldala. A főoldal kialakításánál különös figyelemmel kell eljárni, itt kell elkapni a látogató figyelmét az akciókkal, szolgáltatásokkal."

A javítás: a "legfontosabb oldal"-t javítottam egyik "legfontosabb"-ra a következő miatt:

- Honlap stratégiától függően mára már nem biztos, hogy a főoldal a legfontosabb oldala a honlapnak, hiszen a Landing page-ek, valamint a mélylinkelés bizonyos esetekben nagyobb szerepet játszhatnak.

Köszönöm a jelzést, valóban fel kell tüntetni a változást!

alien · http://globetrekker.hu 2008.11.25. 19:06:01

"retinatorna" ez isteni.
Ha szabad vitatkoznom, mind két menükiosztás tökéletes, a meglévő és az újnak felvázolt is. A felvázolt egy logikus elgondolás, rendben van egy panziónál, kicsi háznál, ahol nincs sok szolgáltatás, és valóban a nagyoknál is ez volna a helyénvaló.
De a szállodák oltári versenyben vannak, egyre másra húzzák őket, mint a gomba, naponta lehet olvasni új házakról, vérre menően küzdenek a vendégekért. Pár éve van egy kulcsszó, wellness. A szállodai marketinges a medence alján lévő burkolat aljára is rá fogja íratni, hogy mindenki tudja van wellness. De ez csak egy dolog volt, ami a szállodák szolgáltatásiaból adódóan jelentkezik és amit azonnal le akarnak nyomni a látogató torkán. Mert lehet úgy érkezik az odlalra, sőt 100% van e wellnes és ha van milyen? De ez csak egy példa a kismillióból.
Ezért egyedi minden szálloda és annak weblapja ;) Desztináció, utazó közönség, atrakció, ésmégkitudjamimennyi

utálom a kapcsát :D